TAT.2U Stickers - Αυτοκόλλητα για όλες τις μοτοσυκλέτεςG TAT. + Σύστημα Καθαρισμού Ρεζερβουάρ
Chopper Street-Enduro Μικρά Κυβικά X-tremeΚάνοντας κλικ θα επισκεφθείτε το TAT.TOO Racing
Κάνοντας κλικ θα επισκεφθείτε το TAT.TOO Racing



Change

language




Design by
infocus

Σύστημα Καθαρισμού Ρεζερβουάρ "Super Clean G TAT. +"
Το σύστημα καθαρισμού ρεζερβουάρ
"Super Clean G TAT. +" είναι χημικό.

Τα υγρά που χρησιμοποιούνται, δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για μεταλλικές δεξαμενές αποθήκευσης βενζίνης.

G
as Tank Antrust Technology Plus
Οι επισκευές που αφορούν την εξωτερική επιφάνεια των ρεζερβουάρ, όσο καλές και αν είναι, όσο και πλησιάζουν τις εργοστασιακές, είναι μάταιες εφόσον η εσωτερική τους κατάσταση δεν είναι καλή.
Η εσωτερική τους ανακατασκευή, σε ό,τι κατάσταση και αν βρίσκονται είναι πλέον εφικτή. Με μακροχρόνια διάρκεια και αποτελέσματα ως και εργοστασιακά.

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε τον τρόπο που ακολουθούμε, στον οποίο καταλήξαμε έπειτα από πείρα πολλών ετών και επισκευές εκατοντάδων ρεζερβουάρ.

<< επιστροφή <<


ΒΡΩΜΙΕΣ & ΣΚΟΥΡΙΕΣ

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που παρουσιάζουν τα ρεζερβουάρ βενζίνης μετά από κάποιο χρονικό διάστημα χρήσης είναι:

  • τα κατακάθια της ίδιας της βενζίνης (παραφίνες, βρωμιές από ήδη ακάθαρτες δεξαμενές μεταφοράς ή αποθήκευσης)
  • και η σκουριά (νοθευμένη βενζίνη με νερό ή η εισροή νερού μέσα στο ρεζερβουάρ από φθαρμένη φλάντζα της τάπας, στο πλύσιμο ή στη βροχή).

Ένα τέτοιο ρεζερβουάρ δημιουργεί προβλήματα:

  • στα καρμπυρατέρ γιατί κατεβάζει σκουπίδια τα οποία πολλές φορές δεν συγκρατούνται από τα φίλτρα
  • στον μηχανικό που κάνει το service γιατί ενώ έχει κάνει σωστά την δουλειά του, τα καρμπυρατέρ δεν διορθώνονται με τίποτα, ή για μικρό χρονικό διάστημα
  • και στον ιδιοκτήτη γιατί και μένει χωρίς λόγο στο δρόμο ενώ έχει κάνει μόλις service αλλά και γιατί ξαναπληρώνει το καθάρισμα τον καρμπυρατέρ μαλώνοντας με τον μηχανικό, ο οποίος μπορεί να μην φταίει για όλους τους παραπάνω λόγους.

Ας δούμε τι προτείνει το ΤΑΤ.ΤΟΟ για αυτές τις περιπτώσεις.

Το ρεζερβουάρ που θα δούμε παρακάτω έχει εκτεθεί στη βροχή για έναν ολόκληρο χειμώνα και ένα καλοκαίρι.

Τοποθετήθηκε δίπλα σε μια βρύση ώστε να βρέχεται και να στεγνώνει πολύ συχνά, δηλαδή το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί σε μια λαμαρίνα.
Επίσης, το κόψαμε στην μέση για να μπορέσουμε να δούμε όλη την διαδικασία και από την εσωτερική πλευρά.

εικόνα 1

εικόνα 2
Όλοι ξέρουμε ότι μετά την λαμαρινοδουλειά ενός τρακαρισμένου ρεζερβουάρ και τη χρήση οξυγόνου το φαινόμενο της σκουριάς επιδεινώνεται.
Κάναμε και αυτή την διαδικασία για να επιβαρύνουμε την κατάσταση της λαμαρίνας.

Το σύστημα καθαρισμού "Super Clean G TAT. +" αποτελείται από δύο στάδια.

back to top /\


1ο. Στάδιο


Αφορά τα ρεζερβουάρ όπου η διάβρωση είναι επιφανειακή (εσωτερικά) και γίνεται με βάπτιση σε τρία διαφορετικά μπάνια.

Το πρώτο υγρό
(ο διαλύτης), διαλύει επιλεκτικά την σκουριά και τα κατάλοιπα της βενζίνης χωρίς να επηρεάζει το ακρυλικό χρώμα και χωρίς να επηρεάζει την λαμαρίνα που δεν έχει οξυδωθεί.
Εμβαπτίσαμε λοιπόν μόνο το μισό ρεζερβουάρ για να δείξουμε την εσωτερική κατάσταση του πριν και μετά την χρήση του πρώτου υγρού.

Το δεύτερο υγρό (ο καταλύτης), χρησιμοποιείται ουσιαστικά για να σταματήσει την δράση του πρώτου υγρού, έτσι ώστε να μην μεταφερθούν κατάλοιπα του με το καύσιμο στο ρουμπινέτο η στα καρμπυρατέρ, τα οποία είναι από αλουμίνιο, για να εξαλειφθούν οι περιπτώσεις διάβρωσής τους.
Έτσι λοιπόν, το δεύτερο υγρό <<σβύνει>> το πρώτο σταματώντας την οποιαδήποτε τοξική δράση και τις παρενέργειές του.

εικόνα 3 (εσωτερικό)

εικόνα 4 (εξωτερικό)
Στις παραπάνω φωτογραφίες φαίνεται πώς το πρώτο υγρό καθάρισε επιλεκτικά μόνο την σκουριά.
Προσέξτε ότι δεν επηρεάστηκε το χρώμα ούτε ανάμεσα στα τροχίσματα και ότι η σκουριά διαλύθηκε ακόμη και ανάμεσα στη βάση του γράμματος.

Το τρίτο υγρό (η χημική προστασία) χρησιμοποιείται μόνο μετά από την χρήση των προηγούμενων δυο υγρών και όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία δημιουργεί ένα στρώμα ανοξείδωτης προστασίας πάχους 3-4 μικρών.
Αυτή η χημική επεξεργασία ανταλλάσει μόρια με τον σίδηρο άρα διεισδύει και μέσα στη λαμαρίνα σε βάθος περίπου 2 μικρών.
Στην ίδια φωτογραφία επίσης, μπορούμε να δούμε και την διάβρωση, που έχει προκληθεί στο εσωτερικό του ρεζερβουάρ, μετά την απομάκρυνση της σκουριάς.

Η χημική προστασία λειτουργεί εξίσου και στα διαβρωμένα μέρη της λαμαρίνας
.

εικόνα 5 (εσωτερικό)
.

εικόνα 6 (εξωτερικό)
Η όλη διαδικασία και στα τρία μπάνια διαρκεί την πρώτη φορά 18 ώρες και κοστίζει 30 (10.000 δρχ.)

Μπορεί να επαναληφθεί μετά από 1 ως 2 χρόνια για λόγους συντήρησης, εξαλείφοντας με αυτό τον τρόπο την επανεμφάνιση της σκουριάς και τα προβλήματα της.
Η διαδικασία συντήρησης διαρκεί ως 4 ώρες με το ίδιο κόστος. Συνεπώς μπορούμε να διατηρήσουμε το ρεζερβουάρ σε άριστη κατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα, με ελάχιστο κόστος, αφήνοντας βέβαια το χρώμα ανέπαφο!!!

Εμείς, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης διαδικασίας, εκθέσαμε το ρεζερβουάρ για ένα χρόνο σε καιρικές συνθήκες και έπειτα επαναλάβαμε τη χημική επεξεργασία.
Στην εικόνα 6, φαίνεται εμφανώς η διαφορά. Παρόλη την έκθεση της λαμαρίνας απευθείας σε βροχή, το αποτέλεσμα μετά την δεύτερη χημική επεξεργασία, είναι καλύτερο και ισχυρότερο!

Οπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η διαδικασία χημικής προστασίας μπορεί να γίνει και έπειτα από επισκευή του ρεζερβουάρ με χρήση οξυγόνου. Έτσι επιτυγχάνουμε την επαναφορά της λαμαρίνας στην αρχική της κατάσταση.


back to top /\


2ο. Στάδιο


Πολλές φορές, η διάβρωση του ρεζερβουάρ είναι τέτοια που η λαμαρίνα λεπταίνει τόσο ώστε να δημιουργούνται πόροι.

Επίσης πολλές φορές κατά την επισκευή ενός πολύ διαβρωμένου ρεζερβουάρ, απαιτείται αντικατάσταση ορισμένων κομματιών της λαμαρίνας!
Στις κολλήσεις ενδέχεται να δημιουργηθούν πάλι πόροι.

Οι διαφόρων ειδών πλαστικοποιήσεις προσφέρουν μόνο προσωρινή λύση και δεν επιδέχονται επισκευή.

Το σύστημα καθαρισμού "Super Clean G TAT. +" προσφέρει λύση και στα παραπάνω προβλήματα.
Για να γίνει το δεύτερο στάδιο, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει το πρώτο.

Σε περιπτώσεις που το ρεζερβουάρ παρουσιάζει διαρροές, τοποθετείται μέσα σε αυτό ένα χημικό δύο συστατικών (κόκκινου χρώματος, πολύ λεπτόρευστο), το οποίο λειτουργεί με δύο τρόπους.

1ον, εισχωρεί στους πόρους (μέχρι και στον πιο μικρό) και τους σφραγίζει μόνιμα.

2ον, δημιουργεί μια πολύ λεπτή επίστρωση σε όλο το εσωτερικό πάχους 4-6 μικρών αντισκωριακής προστασίας με διάρκεια ζωής ως 12 ετών!
Η πρόσφυση του χημικού αυτού υλικού στην μεταλλική επιφάνεια γίνεται και αυτή με ανταλλαγή μορίων, συνεπώς η αφαίρεση του είναι πρακτικά αδύνατη!

Ακόμα και αν για κάποιο λόγο η επιφάνεια πληγωθεί εσωτερικά, το αντισκωριακό υλικό δεν αφαιρείται, αφού έχει εμποτισθεί στο μέταλλο!
Σε περίπτωση που στο μέλλον χρειασθεί κάποια λαμαρινοδουλειά ή επέμβαση οξυγόνου, η αντισκωριακή προστασία μπορεί να επισκευασθεί τοπικά.
Άλλωστε το υλικό είναι τόσο λεπτό, που και η δεύτερη επάλειψή του δεν δημιουργεί πρόβλημα πάχους.

Στην εικόνα 7 μπορούμε να δούμε πως το υλικό έχει εισχωρήσει και στην παραμικρή πτυχή. Προσέξτε ότι έχει τοποθετηθεί αντισκωριακό υλικό και στο στόμιο. Δεν δημιουργείται πρόβλημα γδαρσίματος και διαρροής.

εικόνα 7
Η διαδικασία του 2ου σταδίου κοστίζει 74 (25.000 δρχ.).

Να διευκρινίσουμε ότι η επεξεργασία αυτή είναι χρήσιμη στους ανακατασκευαστές, συλλέκτες παλαιών μοντέλων, και σε περιπτώσεις που η σκουριά δεν έχει προξενήσει πόρους ή προχωρημένη διάβρωση, αλλά οι ιδιοκτήτες τους θέλουν μόνιμη και μακροχρόνια επισκευή των ρεζερβουάρ τους.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Επειδή το αντισκωριακό υλικό που χρησιμοποιείται στο δεύτερο στάδιο είναι ακρυλικό πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 48 ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία εμποτισμού του μετάλλου.



back to top /\



| Ιστορία | Αερογραφίες | Καλλιτεχνικές Βαφές | Μακέτες-Αυτοκόλλητα |
| Συγκολλήσεις Πλαστικών | Επισκευές Ρεζερβουάρ | Συνεργάτες | Επικοινωνία |
.